آفتاب

جزئیات دستگیری دو مداح معروف در کمیسیون امنیت ملی | ماجرای مداحان بی سواد احمدی نژادی!

جزئیات دستگیری دو مداح معروف در کمیسیون امنیت ملی | ماجرای مداحان بی سواد احمدی نژادی!

جزئیات بازداشت دو مداح مشهور در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بررسی شد. نایب رئیس این کمیسیون با اعلام این خبر، تاکید کرد: قرار بر این است که تا زمانی که پیگیری های قوه قضاییه درباره این مداحان ادامه دارد، درباره جزئیات آن صحبت نشود. امروز سخنگوی قوه قضاییه ماجرای دستگیری مداحان را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: بازداشت مداحان تایید شد


آنانوشت: نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه موضوع دستگیری و بازداشت دو مداح مشهور در کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح شده است، تاکید کرد: نتایج اولیه این پرونده تا اواسط هفته آینده مشخص خواهد شد.

ابوالفضل حسن بیگی، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با آنا، با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر دستگیری و بازداشت چند تن از مداحان توسط قوه قضائیه و نهادهای امنیتی، گفت: این موضوع در کمیسیون مطرح شد و قرار بر این است که درباره جزئیات آن صحبت نشود تا قوه قضائیه پیگیری‌های خود را انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که اتهامات آن‌ها امنیتی بوده یا اخلاقی؟، گفت: اجازه بدهید چند روز دیگر صبر کنیم تا نتایج تحقیقات اولیه روشن شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تا اواسط هفته آینده نتایج اولیه این پرونده روشن خواهد شد.

گفتنی است امروز غلامحسین محسنی‌اژه‌‌ای، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری و در پاسخ به سئوالی درباره دستگیر دو مداح معروف کشور و اینکه این دستگیری صحت دارد یا خیر؟، گفته بود: «پرونده در دادسرای ویژه روحانیت مطرح است و اطلاعی ندارم، اما می‌دانم چند نفر دستگیر شدند. می‌دانم دو نفر بازداشت شده بودند و یک نفر با قرار آزاد شده بودند. از جرئیات هیچ خبری ندارم چون پرونده در دادسرای ویژه روحانیت مطرح است.»

احمدی‌نژاد با استخدام مداحان بی‌سواد به جان استوانه‌های نظام افتاد

به گزارش آفتاب، روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی در خصوص احمدی‌نژاد، بقایی و مشایی گریزی به دوران هشت ساله آنها زد و نوشت: شاید تاسف بالاتر مربوط به غربت اخلاق در آن دوران 8 ساله سلطه جریان انحرافی باشد. این جریان، با خرج کردن پول بیت المال و تقویت ظواهر و استخدام تعدادی از مداحان بی‌سواد، به جان استوانه‌های انقلاب افتاد و تلاش کرد اذهان مردم متدین را نسبت به کلیدی‌ترین یاران امام و انقلاب بدبین کند. این تلاش گسترده با مسلط کردن این جماعت بی‌سواد و سطحی نگر بر فضای مذهبی جامعه تا آنجا ادامه یافت که خطر خارج شدن روحانیون باسواد از مدار وعظ و خطابه و افتادن مقدرات مذهبی به دست مداحان آشکار شد و بالاتر اینکه حتی به این جماعت اجازه داده شد در مقدرات سیاسی کشور نیز دخالت کنند و جمهوری اسلامی را به «جمهوری مداحان» تبدیل نمایند.
کد N1742362

وبگردی